24 Eylül 2010 Cuma

SANA HİÇ SÖYLEMİŞ MİYDİM ?

Sana hiç söylemiş miydim
Beni duymadığın zamanlarda..
Bazen benim çok yanlış sesleri çıkarttığımı
Bazen de senin kulaklarının değil beni, içindekileri bile dinlemeye hazır olmadığını
Hissettiğimi..

Sana hiç söylemiş miydim
Becerebildiğin kadar sevdiğini
Olabildiğin kadar yakına geldiğini
Tutabildiğin kadar güçlü tuttuğunu ellerimi
Görebildiğimi..

Sana hiç söylemiş miydim
Seni de, kendimi de zorladığımı
Seni de, kendimi de yorduğumu
Bunu içimde hep sezdiğimi..
Sana yaşadıklarımızın yettiğini,
Banaysa, yetmediğini
Bunu içimde iyice anlayarak, kabul etme noktasına geldiğimi
İnsanın kendini çok iyi bildiği o ince sınırlara nezaketli
Yüzümü sessizce kendi yoluma çevirdiğimi
Ve bana işte o zaman gelen ilahi mucizelerin, üzerime yağdırdığı o ılık yağmurun altına yatıp da
Her şeyi yıkamak içimdeki
Ve, bırakmak sırtımda taşıdığım yükleri
İstediğimi..

Sana hiç söylemiş miydim
Elinden gelenin en iyisini yaptığını çok iyi bildiğimi
Her nereye gitmek istiyorsan oraya gitmeni istediğimi
Her kimle olmak istiyorsan onunla olmanı istediğimi
İhtiyacın olduğu her an yanına geleceğimi
Sen ne hissediyorsan, benim de onu hissettiğimi
Benim bir parçamın olduğu herşeyde
Senin de bir parçanın zaten olacağını fark ettiğimi
Çünkü seni derinden sevdiğimi..
Sana hiç söylemiş miydim ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder