9 Ocak 2011 Pazar

KENDİMİ BAŞTAN YAZMAK..

Ben seni değil, kendimi baştan yazmak istedim aslında..
Kelimelerin gücüne teslim edip de kendimi
Eteğimdeki tüm ağırlıkları yere bırakmak bir anda
ve toprağa basarak çıplak ayaklarımla,
rüzgarı yüzüme yaslayarak
öylece yürüyüp gitmek istedim..
Senin olduğun yere değil, olmadığın yere gitmek istedim..
Ve o yerde, oturup kendimi baştan yazmak istedim..

Rastladığım tüm o insanlar,
yaşadığım tüm o mekanlar,
hissettiğim tüm o duygular,
okuduğum tüm o kitaplar,
dokunduğum tüm o sevgililer,
seyahat ettiğim tüm o yerler
hepsi zaten bunun için değil miydi ?
Kendimi olduğum gibi görmek ,
içtenlikle sevmek
ve kendimdeki en iyi ben’i damıtıp, hazırlanmak için gün ışığına...
kendimi baştan yazmak için en sonunda..

Sen de bunun için gelmedin mi yaşamıma..
SEVGİ.Lİ.M.
Kendimle ilgili bilip de söylemediklerimi yaklaştırmak için bana..
Usulca yanıma ,
gözlerimin görebileceği,
kapaklarını kapatmadan azıcık önce, kalbimin içine sızabileceği,
ellerimin dokunmadan bile hissedebileği kadar yakınıma getirmedin mi bilmek bile istemediklerimi...
Sevmek ve neden sevdiğini sorup da kendine, cevapsızlıktan bitap düşmek tam tanıma uygunmuş oysa..
Karşındakinin yaptığı hiçbir şey yok senin için aslında...
İçindeki kuyularda sen derinlere düşerken, seni seyretmek, keşke olsa..
Ya başka taraflara bakıyorsa o güzel yüzü, hiç olmadan olanın bitenin farkında...
Sen de ben bunları anlayayım diye gelmedin mi zaten yaşamıma..

Sevdiklerimin gücünü alıyorum yanıma..
Sevmediklerime, bilmeden de olsa kırıp incittiklerime olan borcumu da..
Mutlaka dengeye gelecektir içimde taşıdıklarım yolda nasılsa,
Devam edebilirsem eğer ben kendimi saflaştırmaya
Kendimi satır satır yeniden yazarsam, bıkmadan, yılmadan , aşk’la..
SEVGİ.Lİ.M
İyi ki geldin, iyi ki SEN geldin yaşamıma !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder