1 Şubat 2010 Pazartesi

BENDEN VAZGEÇME

Ben vazgeçmedim seni aramaktan
Vazgeçmedim her seferinde kendi ayağıma dolanıp yerlere yüzümü , etimi, dişimi sürmekten
Kafamı her kaldırışımda başkasını gördüm bana el uzatan
Gözlerimi kapamadım
Kalbimi hiçbir kovanın dibini bulmadığı karanlık bir kuyuya dönüştürmedim
Bana uzanan o ele sarılıp hayata yeniden hep yeniden başlamaktan vazgeçmedim
Hayatın bana davrandığı gibi cömert davrandım sana da
Biliyorsun , sana da bana getirdiklerini getirdi yaşam
Seçenekleri
Ben vazgeçmedim onların arasında seni aramaktan

Sana seni getirebileceğimi bilerek çıkıyorum tüm bu yolculuklara
Ey güzel kendim
Ey benim güzel yüreğim
Sana bundan da güzel olduğunu anlatsın diye dünyanın evleri, ağaçları, yolları
Sen bazen kendine inanamazken, dünyanın insanları sana inansın da sen gör diye
Senin gözlerinden kalbinin tüm yollarının açıkça görülmesinden korkma diye
Yürüyorum, yürüyorum, yürüyorum yollarda
Ama asıl sana giden yolları arıyorum
Ben vazgeçmedim seni aramaktan
Vazgeçtim sandığımda bile
Sen vazgeçtiğimi sandığında bile
Kimsenin değil hep senin , senin peşinden yeni yolculuklara çıktım
Sana doğru gelişime inan
Güven bana
Ey güzel kendim
Ey benim güzel yüreğim
Benden vazgeçme...
Benden sakın vazgeçme..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder