25 Temmuz 2010 Pazar

NEREYE ? NİYE ?

Nereye savruluyorsun yine kalbim ?
Niye savruluyorsun ?
Gitmek istediğin yerler var biliyorum
Görmeden ölmek istemiyorum dediğin yerler
Anlıyorum
Hadi git o zaman diyorum sana
Duruyorsun yine kalbim
Susuyorsun
İyi yapıyorsun aslında
Öğrendin şu geldiğin yol boyunca
İçine hapsolduğun o otomatikleşmiş tepkilerin, kalıpların hepsi çok büyük zarar , en başta da sana
Tutsaklığının tüm nedenleri senin içinde , biliyorsun
Özgürleşmek için susuyorsun aslında
Anlamak için susuyorsun
Yenilmek istiyorsun, düşmek o seni peşine düşürmek isteyen arzularının, zaaflarının, korkularının önünde
Hiç utanmadan hem de
Ellerini dayamak toprağa
Gözyaşlarını serbest bırakmak sonra
Özgürleşmek, hiçbir yere gitmeden hem de, hemen ve burada
Ve neticede tüm olanı biteni anlamak için
Haklı olmak için değil asla..

Nereye savruluyorsun yine kalbim ?
Niye savruluyorsun?
Dokunmak istediğin güzellikler var biliyorum
Doya doya koklamak istediğin çiçekler şu koca dünyada
Hiç telaşsız dolaşmak istediğin sokaklar, bazılarında kaybolsan da
Anlıyorum
Hadi yap diyorum sana
Duruyorsun yine kalbim
Düşünüyorsun
İstediğin her anı böyle yaşayabileceğini anlayacak kadar derine inip
Orada kendine içeriden dışarıya şöyle bir baktığında, susuyorsun
İyi yapıyorsun aslında
Öğrendin şu geldiğin yol boyunca
Sen
Her zaman ve her yerde
Sınırsız sevgi üretebilecek , sonsuz derin bir kaynaksın
Bu inişlerin çıkışların
Bu kalkışların düşüşlerin
Bu savruluşların
Kabul edemesen de
Hepsinde sen var’sın...

Diyorsun ki yoruldum, nereye ?
Diyorsun ki, yeter, niye ?
Kafanı kaldırıp da bir baksana sen de
Kuyruğu sallana sallana yol alan rengarenk bir uçurtmasın sen göklerde !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder