7 Temmuz 2010 Çarşamba

NEHİR !

Sana tutunup nehrin öbür yanına atlamak istedim. Kolların benim bulunduğum yere ulaşıp da beni çekip saklandığım ağacın kovuğundan çıkardığında, sana aşkım güneşle birleşip gözünü kamaştırdığında, ben senin yanına geldiğimde, o zaman tutacaksın ellerimden, çekeceksin beni iyice kendine ve diyeceksin ki :

“Yolumuz uzun”

Ve ben tüm yükümü nehrin o yanında bırakıp, seninle yürüyeceğim.

Nereye gideceğimi değil, kiminle yürüdüğümü düşüneceğim sadece. Yaşam ateşim seninkiyle birleşip parlayacak ve bizi sevenler bu ışığı gördüklerinde bizi anlamayı isteyecekler.

Nehir akmaya, biz yürümeye devam edeceğiz..

Elimi avucunun içine koyacak, kalbimi göğsüne bir çiçek gibi iliştirip saçlarımı boynuna asacağım. Rüzgar yürürken kokunu başka yerlere savurmasın diye tüm esintilerde seninle aynı yünde sallanacağım.

Yolumuzun üzerinde her çeşmeyle sana su, her ağaçla sana meyve, her çimenle sana yatak olacağım. Yıldızlar çıkacak geceleri yolumuza ve ben sana sevinçten sımsıkı sarılıp, fısıldayacağım :

“Sadece şu an için bile olsa, gelirdim”

Sen benimle yürürken kendi yolundan geçeceksin, ben seninle yürürken kendi yolumdan gideceğim.

SEVGİ.Lİ.M

Yollar , nehirler, rüzgarlar, ağaçlar , çiçekler bizi birbirimize kadar getirmişken, duraksamayacak ve sana tutunup nehrin öbür yanına atlayacağım.

Nereye gideceğimi değil
Seninle yürüdüğümü bilmek
Yetecek.

*******
Canım Özlem'im, yol arkadaşım, can arkadaşım... Doğum günün, hayatımızdaki varlığın hepimize kutlu olsun !! Aşk'la yürü yaşam yolunda, güneşi her yandan hisset damarlarında...derinden seviliyorsun, hiç unutma, hep hatırla..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder