11 Aralık 2009 Cuma

HEYYY KALBİM.... AHHH KALBİM......

Dün akşam dolaplarında sakladığın kelimelere uzandım, teker teker çıkarıp, ağır ağır okuyup, uzun uzun düşündüm.... yarattığın , yaşadığın, sakladığın hikayelere bakıp bakıp, sana üzüldüm....sana kızdım.....sana şaşırdım...

Bu kadar şey içine nasıl sığdı senin?... Her yeni koyduğunu, bir sonraki gelen mi, yoksa sonradan geleni önceden koyduğun mu kapsadı ? ...Şimdi söylenenler mi en gerçek, dün yazdıklarının içindeki miydi hakikat ?... Seni, dünkü kendine, hayata kızgın, huzursuz kadından, bugünkü minnettar, hayran , tam ve bütün kadına dönüştüren, hangi hikaye ?

Sen mi benim içimdesin, ben mi senin.... Hikayeler mi senden çıktı, sen mi hikayelerden oluştun... o kelimeleri sen mi yazdırdın, o kelimeler mi seni yazdı ?

Heyy kalbim... atmaktan vazgeçmeyip, bana sunduğun her nefeste , hayatı anlamaya çalıştım...

Ahhh kalbim... her aşık olduğunda yeni birşey öğrendim kendime dair...

Heyy kalbim...seni dolup taşar sanırdım, ne koyduysa hayat, aldın.... ne verdiyse hayat sana, kat be kat fazlasıyla hayata geri saldın...

Ahhh kalbim.....Bir tane büyük aşk değil, binlerce sonsuz aşka kanatlanmak için yaratıldığını geç anladım...seni suçladım...seni reddettim...seni küçümsedim...ama neyseki, atmaktan vazgeçmeyip, bana sunduğun her nefeste, kendimi keşfe çıktım...keşfettikçe şaşırdım, şaşırdıkça meraklandım, meraklandıkça denedim, denedikçe çoğaldım...

Heyyy kalbim...kırdım seni, hem de başkalarından çok çok çok zaman önce...parçaların etime batıp da, delice akan kanın altında boğulur gibi olduğumda, çaresizlikten avaz avaz bağırdım...nasıl oldu da sabrettin, ne yaptın ettin, devam ettin...

Ahhh kalbim....sana söylediklerimi geri alabilsem, alırdım... sana sonsuz sevgiyle inandığımı söylemekten korkmazdım..şimdi yaptığımı yapardım...seni dinlerdim...sessizlikte sabırla bekle, kendi içinde, dimdik ve sessiz dur...orada kendi gerçeğinle buluşup sarmaş dolaş ol önce....sonra aç şu sıkı sıkı bedenine yapıştırdığın kanatlarını gökyüzüne...uç uçabildiğince...sev sevebildiğince...kim tutar seni ha, kim, söyle...

*****Sinem, kuşumu uçurmaya sahile gidiyorum, sen de gelsene !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder