16 Aralık 2009 Çarşamba

SEVMEDİKLERİM HIRPALAR BENİ !

Sevmediğim çorbayı zorla içmek
Sevmediğim biriyle sohbet etmek
Sevmediğim “best seller” dedikleri bir kitabı okumaya çalışmak
Sevmediğim işi para kazanıyorum diye meslek edinmek
Sevmediğim davranışlarımı durmadan tekrarlamak
Sevmediğim kadınla güvenli diye beraber olmak
Sevmediğim adamla daha iyisi can sağlığı diyerek beraber kalmak
Sevmediğim yoldan her gün geçerek evime gitmek
Sevmediğim halde yemek yapmak
Sevmediğim , o hançer kelimeleri söylemekten vazgeçememek
Sevmediğim şeylerin hepsi
Hırpalar beni...

Sevdiğim spora, hobiye, düşe yeterince vakit ayıramamak
Sevdiklerimle yeterince sık buluşup paylaşamamak
Sevdiğim yerlere yapacağım seyahatleri bir türlü planlayamamak
Sevdiğim kadının pervasızca peşine düşememek
Sevdiğim adamın yakasını tutup kendime çekememek
Sevdiğim şarabı her akşam yudumlayabilecekken, kalkıp açmaya üşenmek
Sevdiğim davranışları, acemi bir öğrenci olmaya burun kıvırmadan, bolca deneyip de, bunun beni değiştirmesine kendimi terk edememek
Sevdiğim sözcükleri utanmadan defalarca sevdiklerimin kulağına fısıldayamamak
Sevip de yapamadığım şeylerin hepsi
Hırpalar beni...


Sevdiklerim çoğaltır beni
Acıtır bazen delice, sevdiklerimin peşine düşmek
Ama diriltir aynı zamanda varlığımı
Zor denemeler yapmayı, düşüp düşüp yerden kalkmayı gerektirir
Zorlar beni evet, zor kararlar gerekir çünkü bazen
Ama büyütür aynı zamanda aldığım bu kararlar beni
Güvenli olanın, tanıdık olanın, kabul edilebilir olanın baskısı yoldan döndürür bazen, evet
Ama farkında olduklarım, bırakmaz peşimi
Sevdiğim birşeyi yapıp da “koskocaman” olmanın tadını her keşfettiğimde
Sevdiğim kadına kuralsızca , tüm benliğimle dokunmanın kokusu ellerime her yerleştiğinde
Sevdiğim adama dönüp “Gel(me)” diyebildiğimde
Bunları yapabildiğimi görmek
Uçurur beni
Uzaklara uçurur
Ve gelir, kendi yüreğimin merkezine sapasağlam yerleşip, keyifle otururum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder