31 Aralık 2009 Perşembe

NİYE ?

2009’un son güneşinin batışını seyrettim bugün..
Uzun uzun seyrettim..
Yaşantımın tümü ordaymış gibi seyrettim....
Hayallerimi seyrettim..
Yarattıklarımı seyrettim..
Saçlarımı, ellerimi, gözlerimi, vücudumun , ruhumun farkına varmadığım köşelerini seyrettim..
"Ne yapmak istedin de yapamadın Dicle" dedim kendi kendime..
"Seyrettiğin şu şahane güneşle birlikte batırmak isteyeceğin hiçbirşey yok hayatında
Ne şanslısın..
Yaşamının her anını bu farkındalığa adadın ..
Gelip geçen bulutların arkasına takılıp kaybolmadın..onları selamladın..
Varlığının gerçek amacını yaşadığını hissettiğin anlarda sessizce durmayı başardın..
İçine kendini sokuşturduğun kabına sığamadın da, şükürler olsun ki taştın.."
Delirdi renkler gökyüzünde gözlerimin önünde..
Çılgınlar gibi karıştı maviler, beyazlar, kızıl sarılar , kırmızılar birbirine..
Benim gözlerim de coştu renklerin pervasız neşesiyle..
Ben şimdi size soruyorum..
Bu kadar sevgiye yer var demekki yüreğimizde..
Öyleyse sevsek ya sevebildiğimizce..
Yeni yılın ilk güneşiyle hem de ..
Korkmak , kaçmak niye ?

1 yorum:

  1. Korkma, endişelen varsa gocunacağın birşey,
    Kaçma, göğsünü gere gere git bir yere gideceksen.
    Sev, sev de ölene kadar sev sevebileceksen. Öylesine sevme, severmiş gibi yapma, kendine de yaptırma.

    YanıtlaSil